Tegenwoordig weten we niet beter dan dat voor alles wel een app te vinden is. Of het nu voor privé of zakelijk gebruik, er is voor ieder wat wils! Maar op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer. Ook is het lastig om te weten welke apps er überhaupt bestaan. Daarom lees je in deze blog de must-have apps, oftewel de applicaties die onmisbaar zijn op jouw werk. Lees snel verder! Slacken op werkBinnen ieder bedrijf blijft communicatie essentieel: men zegt niet voor niks dat communicatie de sleutel tot succes is (zowel privé als zakelijk!). Het liefst heb je één communicatiemiddel zodat iedereen altijd beschikbaar is en overal van op de hoogte is. Of je nu lunch wilt bestellen, een teamuitje wilt plannen of toch even bij elkaar moet komen voor een verandering, met Slack kan het allemaal. Het principe is hetzelfde als WhatsApp (wat we allemaal wel kennen), waarbij je door middel van realtime berichten contact onderhoudt. Zij dit in een privégesprek of met het hele bedrijf samen. Je kunt makkelijk een groep met een bepaald thema aanmaken. Met Slack behoudt je een eenvoudig overzicht van alle gesprekken en kan je makkelijk terug scrollen naar oude berichten. Zo weet je precies wanneer wat doorgestuurd is. Daarnaast kan je ook herinneringen instellen, deelnemen aan videogesprekken en bestanden delen. App voor de veiligheidAls je in een bedrijf werkt waar met verschillende materialen en chemicaliën wordt gewerkt, is het ontzettend belangrijk dat iedereen weet hoe die met gevaarlijke stoffen om moet gaan. Zoals je zelf vast weet, kan er veel fout gaan wanneer er niet adequaat te werk wordt gehandhaafd. Normaal gesproken wordt staat op de verpakking precies wat de risico’s zijn en hoe ermee gewekt moet worden. Soms kost het net wat te veel tijd om dat exact uit te zoeken. Zodoende is de app ontstaan waar je alle informatie vindt met betrekking tot het handelen van gevaarlijke stoffen. Een van de voordelen van zo’n app is dat je alle benodigde informatie snel in één overzicht bij elkaar hebt. ClickUp appMedewerkers zijn constant bezig met hun werkzaamheden, maar soms lijk je toch even het overzicht te verliezen. Met een app zoals ClickUp op werk, kan je in een handomdraai alle taken en projecten in zien. Zo kan je algemene taken aanmaken, maar ook taken per team of individu. Bij iedere taak kan je precies bijhouden hoeveel tijd eraan is besteed zodat je ook daar een goed overzicht van krijgt. Daarnaast zijn er tal aan opties om elkaar gemakkelijk feedback te geven en updates door te geven. |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Een roadtrip maken met een auto zoals een SUV Dankzij de hybride technologieën lijkt het waarschijnlijk dat we aan het begin staan van de definitieve teloorgang van de dieselmotor. Het heeft lang geduurd, maar...
- Een slotenmaker in Naaldwijk inhuren Wanneer het slot van een deur van uw huis kapot is, zou u ervoor kunnen kiezen om het zelf te repareren of vervangen. Daardoor hebt...
- De grote stijging van 2017 Als we kijken naar de marktkapitalisatie is Ethereum de op één na grootste cryptomunt die er is. In de afgelopen jaren wordt Ethereum steeds populairder...
- Hoe kan RPA positieve invloed uitoefenen op je werkzaamheden De afkorting RPS staat voor Robotic Process Automation, in het Nederlands is dit: robotprocesautomatisering. Dit zorgt ervoor dat je met behulp van technologie handelingen kan...
- Hoe bereid je je goed voor op de zomer? Er zijn veel mensen die het hele jaar door verlangen naar de zomer. Het is dan weer lekker warm en je kunt lekker naar het...
- Het Belang van Security Awareness Training: Bescherming Begint met Bewustwording Het Belang van Security Awareness Training: Bescherming Begint met Bewustwording In de snel evoluerende digitale wereld van vandaag is informatiebeveiliging een cruciaal onderdeel geworden...