Zoekwoorden en concurrentie analyse

Zoekmachines als Google stellen ons verplicht om na te denken over zoekwoorden waarvoor de website geoptimaliseerd wordt. Een zoekwoorden  onderzoek maakt het mogelijk om een hogere effectiviteit te bereiken met zoekmachine marketing. Een hoge ranking met de juiste zoekwoorden kan uw business naar het volgende niveau brengen. Een analyse maakt het mogelijk om iets te leren over uw klanten en de manier waarop uw SEO inzit om hoog in Google te komen.

Het gaat niet altijd om het krijgen van zoveel mogelijk bezoekers, maar het gaat om het krijgen van zoveel mogelijk relevante bezoekers. Een zoekwoorden analyse is een manier om meer over uw klanten te leren en de juiste pagina’s om uw website te bouwen, maar ook een manier om veranderingen in de markt waar te nemen. Een zoekwoorden onderzoek werkt alleen als u het op de juiste manier toepast. In dit artikel wordt uitgelegd hoe u te werk kunt gaan en waar u op moet letten.

Gebruik de Google keyword planner van Google en ontdek hoeveel er naar specifieke zoekwoorden gezocht wordt. Per zoekwoord ontvangt u een zoekvolume per maand en ontdekt u hoeveel concurrentie er is.

De waarde van een zoekwoord ontdekken

Hoeveel waarde geeft een hoge ranking voor een bepaald zoekwoord? Een zoekwoorden analyse maakt het niet mogelijk om direct een antwoord op deze vraag te krijgen en geeft ons slechts een indicatie van hoe vaak en wanneer er op een zoekwoord gezocht wordt. U heeft dan ook een manier nodig om de waarde van een zoekwoord in te schatten en daarvoor doorlopen we de onderstaande stappen

Is een zoekwoord relevant voor uw website?

Als u hoog scoort wordt op een bepaald zoekwoord, bent u dan de website die het best aansluit op deze zoekopdracht? Als het antwoord ‘Ja!’ is kunt u naar de volgende stap. Het is de kunst om te beginnen bij de meest relevante zoekopdracht, maak hier een prioriteitenlijstje voor

typ zelf het zoekwoord in via Google

Zoek via Google op de zoekopdracht waarmee u wilt scoren en probeer vervolgens te begrijpen welke website het best aansluit op een zoekopdracht. Neem uw concurrentie onder de loep en vraag uzelf af op welke manier u meer waarde toevoegt dan uw concurrentie.

Neem actie en start een test

Is het gelukt om de meest winstgevende zoekwoorden te noteren? Dan is het tijd om te testen. Een zoekwoorden analyse maakt het mogelijk om uw SEO budget op een zo efficiënt mogelijke manier in te zetten

Gratis zoekwoorden onderzoek 

De voordelen van een zoekwoorden onderzoek zijn groot, maar uiteraard wilt u dat het goed gebeurt. Wilt u een zoekwoorden onderzoek uitbesteden? Dan helpen wij u graag verder. Vraag een gratis zoekwoorden onderzoek aan.

Daarnaast is het ook belangrijk dat u werkt aan de duurzaamheid van uw bedrijf met de juiste LED verlichting.

http://brandmerck.nl