Retargeting

voordelen automatisering

Retargeting  is gericht op het (opnieuw) plaatsen van reclameboodschappen door bezoekers op verschillende platforms (zoals pc’s, tablets en smartphones). Aangezien traditionele trial and error-procedures zijn omgezet in realtime campagnes, is retargeting altijd een perfect marketinginstrument geweest, waarmee potentiële klanten rechtstreeks met producten of diensten kunnen worden geconfronteerd. Wanneer gebruikers online gaan, websites bezoeken, door pagina’s bladeren en de richting van te kopen producten en diensten bepalen, kan omleiding een doorslaggevende rol spelen.

Omleiding is een van de eerste tools voor marketeers om informatie te verzamelen, klantgegevens te analyseren en koopintenties met betrekking tot de bezochte websites te registreren. Door herpositionering kunnen marketeers analyseren hoe klanten omgaan met hun websites. Het doel van hun bezoek en het product of de dienst van belang.

In eerste instantie was retargetingtechnologie de beste manier om klanten te winnen die het aankoopproces niet hebben voltooid. Tegenwoordig wordt verhuizing ook gebruikt op de volgende gebieden:

Tegenwoordig gebruiken B2B-merken herpositionering om het aantal potentiële klanten in contentmarketingcampagnes te vergroten. Onderwijsorganisaties gebruiken het om het bewustzijn onder potentiële eerstejaars te vergroten.

Retailmerken gebruiken herpositionering om klantloyaliteit te vergroten

Het eerste marketingdoel van herpositionering is merkbekendheid (60%),

De tweede is het verhogen van de omzet (57%) en het behouden van klanten

(51%).

Europese marketeers zijn van mening dat wanneer je sociale media omleidt, je dit het beste marketingkanaal kunt noemen.



Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html