SEO is belangrijker dan ooit. Dat weten inmiddels de meeste bedrijven nu. Voor veel bedrijven wordt het steeds belangrijker om online gevonden te worden. Zelfs wanneer de meeste omzet uit fysieke winkels wordt behaald. Klanten hebben bijvoorbeeld vragen waar ze antwoorden op willen. Of ze willen overige informatie weten over de winkels, de herkomst van de producten en meer. Deze informatie wil je jouw klanten verschaffen. Wanneer dit namelijk niet gebeurd, gaan ze direct naar een concurrent. Het werd al benoemd: SEO is belangrijk. Je wilt als bedrijf je SEO dan ook optimaliseren. Dit kan je zelf proberen te doen, echter blijkt uit ervaring dat je net dat eerste zetje in de goede richting vaak nodig hebt. Je schakelt hiervoor een SEO bureau in. Maar hoe herken je nu een écht goed SEO bureau voor jouw bedrijf? In dit artikel wordt uitgelegd wat een goed SEO bureau precies voor jou doet.
Wat moet een SEO bureau doen?Een SEO bureau optimaliseert de SEO van jouw bedrijf. SEO optimaliseer je door op drie vlakken verbeteringen toe te passen: content, techniek en linkbuilding. Deze drie aspecten van SEO zijn belangrijk voor de optimalisatie van je gehele SEO; geen enkel aspect kan achterwege gelaten worden. Per onderdeel wordt het kort uitgelegd. ContentDe content op een website definieert niet alleen jouw site, het helpt zoekende mensen ook naar jouw site te navigeren. De content op een website moet krachtig, pakkend, informatief en relevant zijn voor jouw bezoeker. TechniekDuurt het langer dan 1 minuut om een website te laden? 9 van de 10 bezoekers haakt dan al snel af en navigeert naar een concurrent met een snellere site. Zoekers op het internet willen niet alleen volledig antwoord op hun vraag, ze willen het ook snel. Dit is één voorbeeld van technische website optimalisatie die de SEO van je website verbeterd. LinkbuildingLinkbuilding houdt het verkrijgen van links van andere websites in. Wanneer een relevante website met een hoge SEO-waarde naar jouw site vermeldt (door een link naar jouw site), stijgt de SEO-waarde van jouw website. Je wilt dus van sterke websites een link, zodat je eigen site ook meer waarde krijgt.
De service van een echt goed SEO bureauVeel SEO-bureaus verzorgen een of twee aspecten van de drie. Echter helpt de combinatie van deze drie aspecten jouw website écht vooruit. Een goed SEO-bureau moet kwalitatief kunnen leveren op het gebied van content, techniek en linkbuilding. Verwacht van een goed SEO-bureau ook dat je adviezen krijgt, die je misschien helemaal niet wilt horen. Wil je jouw website vol met grote, pakkende en flitsende afbeeldingen? Of wil je enkel commerciële teksten op de site? Dat helpt jouw SEO niet omhoog. Verwacht van een kwalitatief SEO-bureau dan ook eerlijk antwoord.
|
http://up.agency/ |
