Artikel Marketing Extreme
Image default
Marketing

Online Marketing Uitbesteden.

Vaak zien dat we veel bedrijven nog niet precies weten hoe ze het in moeten zetten en wat je er überhaupt mee kan. In theorie is dit heel eenvoudig uit te leggen. Heb je de juiste mensen aan boord? Dan kun je dit allemaal intern doen. Ben je er niet zeker van? Schakel dan hulp in en laat je online marketing uitbesteden. Hieronder geven we 4 redenen waarom uitbesteden interessant is.

 

  1. Heeft Online Marketing prioriteit?

 

Vaak is niet helemaal duidelijk hoeveel uur een specialist kwijt is aan het beheren van zijn of haar campagne. dienen geoptimaliseerd te worden, zodat de markt/branche wordt geanalyseerd, de trends en nieuwe ontwikkelingen geven weer nieuwe inzichten. Wanneer er wordt gekozen om meerdere disciplines (bijvoorbeeld een SEA- en Facebook-campagne) uit te zetten, is het belangrijk om deze goed op elkaar aan te laten sluiten. Met name SEO is een discipline die voor de langere termijn veel kan opleveren wanneer dit goed wordt ingezet. Een SEO-scan kan dan een oplossing bieden.

 

  1. Goede resultaten behalen

 

Doelstellingen die met een KPI kunnen worden behaald zijn bijvoorbeeld meer omzet, hogere naamsbekendheid of een nieuwe trend op gang brengen. Wanneer je deze in overleg bepaald kan het online marketing team hier mee aan de slag.

 

  1. Er vallen dingen op die je anders niet had gezien

 

Er wordt door een externe partij vaak met een frisse blik gekeken naar je website of campagnes. Vaak zit je helemaal in je eigen omgeving, waardoor je niet meer altijd “realistisch” naar je marketing kijkt. BytEffektheeft een grote portfolio met klanten die succes hebben behaald door middel van Online Marketing.

 

  1. Heb je mensen intern die het kunnen?

 

Vaak zien we dat interne specialisten moeilijk te vinden zijn en dat ze wel een beetje kennis hebben. Echter staat de online wereld niet stil en moet je dus ook op de hoogte blijven van de laatste trends. Bij Byteffekt vinden we het leuk om samen te werken met de klant en deze ook verder te helpen. Via rapportages en evaluaties houden we je dan op de hoogte.